Appartement boven inrit Carrefour wordt afgebroken

Op 19 september 2013

De pantoffelfabriek is intussen afgebroken, maar het al jaren leegstaande appartement boven de doorrit naar de parking van Carrefour aan de Antwerpsestraat moet nog onder de sloophamer. Die werken starten op maandag 23 september en moeten ten laatste op zaterdag 28 september achter de rug zijn. Tijdens de werken zal de parking van Carrefour enkel bereikbaar zijn via de aangelegde werfweg, ter hoogte van de residentie Avondrood in de Dorpsstraat.

Bredere doorrit

Met de afbraak van het leegstaande appartement wordt de doorrit naar de parking nadien ook breder. De aannemer, Igean en het gemeentebestuur van Niel beloven tijdens de afbraakwerken de nodige maatregelen te treffen om te zorgen dat de klanten van Carrefour veilig en vlot in de supermarkt raken om er hun boodschappen te doen. Al vreest Karel Ooms, uitbater van de Carrefour-vestiging, toch dat hij volgende week beduidend minder klanten in zijn supermarkt zal zien.