N-VA Niel kondigt eerste namen aan

Op 2 april 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018

Een goed half jaar voor de verkiezingen van 14 oktober komt N-VA Niel naar buiten met hun 5 eerste namen. Het is een mix geworden van gevestigde waarden en nieuwe, maar gedreven jongeren.

Eddy Soetewey zal opnieuw de lijst trekken net zoals bij de verkiezingen van 2012. Hier kiezen we voor continuïteit en herkenbaarheid naar de inwoners van Niel.

Op de 2de plaats staat Kelly Breugelmans, een zelfstandige jonge mama van binnenkort 3 kinderen. Zij is ook communicatieverantwoordelijke binnen ons bestuur en stond ook in 2012 al op de lijst.

Tom Caluwaerts, ook huidig schepen, vervult de top 3, in de hoop dat hij het werk van de voorbije jaren ook na de verkiezingen kan verderzetten.

Op de 4de plaats kiezen we voor een nieuw gezicht met Naïda Wauters, ook zij een jonge mama die zich mee inzet binnen de partij als penningmeester.

Jeroen Van Ranst, de campagneleider richting deze verkiezingen en beheerder van onze sociale media, vervolledigt deze lijst.

In onze ogen een goede mix van gevestigde waarden en ervaring, met jong aanstormend talent dat de nodige inzet heeft om samen van deze verkiezing opnieuw een succes te maken. Zij worden gesteund door het voltallig bestuur dat hard aan het werk is om onze visie voor de komende 6 jaar uit te stippelen.

Hopelijk geven de kiezers N-VA Niel de nodige stemmen om verder te werken aan de toekomst van Niel waar wij 1OO% voor gaan.